live scores


powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2009

Η απόφαση για αγορά επηρεάζεται από το πρώτο ψηφίο της τιμής

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, οι αγοραστές τις περισσότερες φορές αποφασίζουν ποιο προϊόν θα αγοράσουν, με βάση το πρώτο ψηφίο της τιμής.Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι οι καταναλωτές δίνουν δυσανάλογη προσοχή στα πρώτα ψηφία των τιμών και ότι είναι αυτά που επηρεάζουν καθοριστικά την αντίληψή τους για το κατά πόσο θεωρούν φθηνό ή ακριβό ένα προϊόν.
Οι επιστήμονες είπαν σε ένα αριθμό εθελοντών, να διαλέξουν ανάμεσα σε διαφορετικά τιμολογούμενα προϊόντα. Ως αποτέλεσμα, διαπιστώθηκε ότι όταν οι υποψήφιοι αγοραστές είχαν να διαλέξουν ανάμεσα σε δύο προϊόντα που κόστιζαν 2 και 3,99 δολάρια αντίστοιχα, το 44% επέλεξε το ακριβότερο προϊόν. Όταν όμως η επιλογή ήταν ανάμεσα σε ένα προϊόν των 1,99 δολαρίων και ένα των 4 δολαρίων, τότε μόνο το 18% επέλεξε το ακριβότερο προϊόν. Στη δεύτερη περίπτωση, η μείωση του πρώτου ψηφίου (1,99 αντί για 2 ευρώ) δημιούργησε ισχυρή αγοραστική ώθηση για το συγκεκριμένο προϊόν.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι καταναλωτές πρέπει να λάβουν υπόψη τους την υποσυνείδητη τάση τους να εστιάζουν στα πρώτα ψηφία μιας τιμής και πώς αυτή η τάση τους μπορεί να επηρεάσει τη λήψη των αποφάσεών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: